Číňanky v akcii

LenkaThailandLeave a Comment

Čo by sme si tak mohli dať na raňajky, keď máme pred sebou švédske stoly v Thajsku? No predsa úplne všetko a najlepšie z každého rožku trošku. Preto kombinácia jogurtu, špagiet a ovocia, ktoré sme doplnili pečenými toastami nebolo nič výnimočné. V krajine úsmevov sme sa stretli už s mnohými záhadami a zaujímavosťami, no a na ostrove Koh Tao k ním pribudla ďalšia. Každé ráno, keď sme vyšli zo svojej izby na terasu, tak nás tam čakalo surprajs.

Nangyuan island / Cesta na vyhliadku

Celú terasu sme mali posiatu nejakými semienkami, občas sa tam pritrafil obhlodaný červík, poprípade mŕtvy gekon a na tom všetkom si holdovali nenásytné mravce. Doteraz nevieme, čo nám malo potrebu špiniť terasu, ale naša konšpiračná teória je, že to boli opice, ktoré si u nás na terase pochutnávali na vlastnolabkovsky prinesených jedlách. V tento deň sme sa rozhodli okúsiť ďalšie skvelé thajské miesto, ktorým je ostrov Nangyuan island.

Na kameni kámen

Z nášho hotela sme preto zišli až dole k pláži a hľadali sme si lodný taxík, ktorý nás tam vezme. V jednom stánku (teda pri jednom stole s nápisom “Boat taxi”) sme si kúpili lístok na loď a museli sme si počkať, kým prídu ešte ďalší ľudia. Keď sa nás nazbieralo potrebné množstvo, tak sme mohli vyštartovať. Vystúpili sme na ostrove a hneď prvé, čo nás prekvapilo bolo, keď si od nás vypýtali peniaze za vstup na ostrov. WTF? Potom sme museli odovzdať všetky naše plastové fľaše. Vraj preto, aby sa neznečisťovalo prostredie. Nechcem byť skeptická, ale podľa mňa bol hlavný dôvod to, aby sme si pitie kúpili priamo na ostrove, ktoré nebolo teda práve najlacnejšie.

Nangyuan island

Keď sme sa však konečne dostali cez všetkých tých ziskuchtivých Thajcov, tak nás čakal krásny pohľad. Blízko seba boli dva ostrovy, ktoré boli spojené pásom pevniny. Na pevnine sú tabuľky, že keď sa zdvihne hladina, tak je tam vstup zakázaný, respektíve na vlastné riziko. Tvoria sa tam totiž obrovské vlny, čo môže byť celkom nebezpečné. My sme medzi ostrovmi prechádzali v tom čase, keď nám voda bola po kolená. Na ostrove sa dokonca dajú prenajať bungalow-y, a to najmä kvôli tomu, že sú na ostrove kurzy potápania.

Prechod z jednej pevniny na druhú sme absolvovali hlavne preto, aby sme vyšli na vyhliadku, vďaka ktorej sme mali možnosť vidieť celý ostrov ako na dlani. Keď sme si všetko prezreli, tak sme si chceli ľahnúť na lehátka. Nič iné nám nezostávalo, keďže tam nebola možnosť ľahnúť si na samotnú pláž. Tak už sme sa uložili, že pohodka a zrazu príde za mnou domáci, že za lehátko sa platí 150 THB! Kebyže viem lepšie po anglicky, tak sa ho spýtam, že za čo sme si teda platili tých 100 THB pri vstupe na ostrov. Takto som len šúchala nohami v piesku a zaplatila som, čo bolo treba.

Lehátka na nezaplatenie

Keď sme si už tak v pokoji ležali, tak sme si všimli skupinku dospelých Číňaniek so všetkým, čo k takým klasickým Číňankám patrí. Behali si po pláži, chodili ľudom cez lehátka a vykrikovali. Keď to ľuďom už začalo vadiť, tak si lehátka posunuli tak, aby pomedzi nich nemohli pobehovať. No pre nich to nebol žiaden problém, oni sa tade aj tak prestrčili a tešili sa ďalej. A samozrejme, nesmú chýbať všetky klasické polohy pri fotení. A minimálne 30x za sebou. Prvé miesto vyhrali prsty do tvaru “V” a úsmev od ucha k uchu, skoro až okolo celej hlavy.

Treba si predsa aj rebrík preniesť

Nasledovala poloha kedy sa všetky žienky postavili za seba a zdvihli pravú nohu. Potom si zas všetky ľahli na brucho, bradu si podopreli rukami a rozšafne zdvihli obidve nohy. No neskutočne sa z toho tešili. Aby toho nebolo málo, tak si vybrali tabuľky s nápismi, kde bolo napísané: “I´m here!” Loď nám išla späť o tretej poobede, tak sme si rovno na našom ostrove Koh Tao dali obed. Keď sme sa najedli, tak sme sa vybrali späť do nášho hotela.

Hlboká mláka / Oddych na terase

Určite si spomínate ako nám prvý deň na tomto mieste lialo. Vďaka tomu sa na ceste, cez ktorú sme každodenne museli prechádzať, vytvorila obrovská mláka, ktorá nás sprevádzala celou dovolenkou na tomto ostrove. Prvýkrát sme netušili aká je hlboká, že veď si len podrážky namočím….mhm, jasné…voda mi siahala do polky lýtok. Takže si len tak idete po ulici a zrazu sa musíte úplne vyzuť, aby ste mohli prejsť. To sa nám v Bratislave asi nestane, čiže aj toto sme brali ako obrovský zážitok. Keďže sme z poldenného pobytu na pláži boli tak unavený, že sa nám už večer nechcelo ísť späť do “centra”, tak sme na večeru mali výdatné, nutrične bohaté a plné vitáminov…chipsy! Dobrú chuť a dobrú noc.

A pridávam ešte pár praktických rád na záver:

• Boat taxi stál 300 THB na 1 osobu za spiatočnú cestu
  • Vstup na ostrov Nangyuan island bol 100 THB na 1 osobu
  • Cena za jedno lehátko na ostrove bola 150 THB na osobu
  • Keby ste sa náhodou na ostrove Nangyuan island chceli osprchovať, tak si zaplatíte 50 THB

Šerni, ak sa ti páčil článok